19. октобар 2012.

Nekoliko oktobarskih noviteta i NAGRADNA IGRA!:)

Ovog puta ću sa vama podeliti nekoliko novih modela iz razloga što ponovo nisam dugo pisala postove pa se nagomilalo toliko novih slika zbog toga što je potrebno dosta vremena da se sastavi jedan takav post, pa ću podeliti na 3 - 4 manja. Ovde se ne nalaze ni septembarski ni oktobarski noviteti pa sam u velikom zaostatku, ali možete ih svakako pogledati u istoimenim albumima na fejsbuk strani Kreativnog nakita!:)

Još jedan razlog zašto posetiti fejsbuk stranu je nagradna igra! Nije potrebno da imate lični profil, možete i sa nečijeg drugog da učestvujete. Jedini uslovi su da:
1. Kliknete na share oktobarskog albuma (kao PUBLIC obavezno da biste bili vidljivi u spisku)
2. i ukoliko već niste, postanete fan stranice.

KAO NAGRADU DOBIJATE BILO ŠTA OD KREATIVANOG NAKITA, šaljem vam na kućnu adresu i nije potrebno da platite poštarinu! ;) Ja častim
Izvlačenje će biti kad Kreativan nakit dobije svog 700-tog fana. Da biste učestvovali potrebno je samo DVE SEKUNDE - jedna za SHARE i druga za LIKE!

*Nagradna igra je završena, ali je sigurno aktuelna neka druga dok čitate ovaj post, pa posetite facebook stranicu i učestvujte.*

Najnoviji, i po posetama najatraktivniji modeli ovog meseca su pipci, pauk i mačka. Videćete još par meni dragih modela.:) Malo društvo, ali odabrano.
Kad sam napravila i fotografisla ove klavire, odmah sam se setila pileta Piaf i špice ovog starog crtaća gde on svira klavir, pa prosto nisam mogla da odolim a da ga ne povežem sa slikom.


Mačka je u stilu ajkule i biljke mesožderke, samo što ne grize nego "prolazi" kroz uvo, pa se na prednjem delu onako nalaktila, a pozadi joj visi telo i rep se njiše.<3 Ko prati moje dosadašnje radove jasno mu je da je moj stil više kao cvetići i leptirići (poput narukvice ispod) i da je moja mašta u pitanju visila bi bela maca sa mašnicom :)))) a ova crna je rađena po porudžbini

Sloboda, sreća, muzika - mislim da je svima jasno kako su ova tri simbola povezana. Taman sam isprobala nove boje na njoj - bež i mint green, i oduševljena sam nijansama!


Pauk je delo Helloween inspiracije uz crne mace i duha koji svetli u mraku (ali o njemu u idućem postu). Ne znam kako bih ga opisala, ali meni je prva reč koja pada na pamet je: šarmantan.:)


I za kraj pipci, moje prvo delo koje "prolazi" kroz uvo, ali nikako i poslednje! Biće do kraja meseca još sličnih modela.


Učetvujte u nagradnoj igri!:))))) Pozdrav!
Aleksandra

4 коментара:

  1. Hehe, Piaf, sećam ga se :-) Dobra ideja ove charm narukvice!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, Piaf je bio super crtani!:) Hvala za narukvicu.:* Ako imaš neku ideju šta bi mogli da budu privesci za narukvicu slobodno mi pošalji. Volela bih da imam još narukvica u ponudi, ali nemam za njih mnogo inspiracije.:(

      Избриши