05. јануар 2015.

Narukvica iz online prodavnice Born Pretty Store

Ovo je moj prvi post sa recenziranjem proizvoda koji sam dobila na poklon od Born Pretty Store online prodavnice. Na preporuku Danijele sa bloga i youtube kanala By Danijela o kome sam vam već pisala, došla sam na ideju da im se obratim da bismo ostvarili međustobnu saradnju budući da i oni prodaju nakit u delu "Jewelry&Accessories", ali ne samo to. Tamo možete naći obilje proizvoda za negu i lepotu, od šminke preko nail art alata i ukrasa, onda modnih aksesoara i svega što je jednoj devojci potrebno. Od njih sam poručivala pločice za pečatiranje (nail art) ali to nisam mogla da dobijem na recenziranje jer je blog usko vezan za nakit, mada toliko slika i ploćica imam da kada bih imala više vremena mogla bih možda da napravim blog sličnog tipa.

Narukvicu možete videti i poručiti na: http://www.bornprettystore.com/unique-bracelet-lovely-elephant-believe-infinite-love-pattern-design-bracelet-p-9568.html

Oni što je najbolje kod njih je što je poštarina besplatna i jedino što platite je cena koja je navedena na sajtu. Cene variraju ali dosta robe je daleko jeftinije nego kod nas. Konkretno za narukvicu koju sam poručila da kupim samo materijal mislim da ispadne duplo skuplje nego da je poručite online preko njih, plus kod nas nemam opciju a ni prostora da formiram takvu cenu da ne morate da plaćate poštarinu. Za poručivanje morate imati visa karticu ili paypal nalog da biste mogli da kupujete, a ukoliko nemate raspitajte se u najbližim bankama koja je procedura za otvaranje jednog takvog računa. Cene su navedene u dolarima i vrlo lako možete konvertovati valutu pomoću bilo kog online konvertora. Vreme isporuke je odprilike mesec dana, ali vredi sačekati jer je zaista sve lepo i bukvalno kao na slikama, a odlično je i zapakovano da izdrži transport čak iz Kine do nas. I u lokalnim Kineskim prodavnicama cene su veće nego na Born Pretty Store a uglavnom većina toga kod nas uopšte nema da se kupi tako da ih obavezno posetite.


 Narukvica mi se mnogo svidela iz razloga što infinity, love, believe su neke univerzalne poruke koje je lepo nositi na sebi, sloniće obožavam, a kožna crna pletnica daje svemu neki poseban šmek. Nije ni velika, napadna, niti mala pa da se privesci ne vide dobro. Dužina jepodesiva pa svima odgovara, a u ponudi ima više boja kanapčića, ne samo ova svetlo roze koju sam izabrala.



Celokupnu ponudu nakita možete videti i poručiti na sledećem slinku: http://www.bornprettystore.com/jewelry-accessories-c-207.html
Ukoliko prilikom poručivanja ukucate kod DRAT10 koji sam dobila, dobijate i vi preko njih 10% popusta!

http://1.bp.blogspot.com/-r8Upod4k26w/VHjZ94IDT1I/AAAAAAAAC1Q/OIrlCL5taaU/s1600/DRAT10.jpg